Tuesday, June 18, 2013

Kereta Sewa Kami - Perodua Myvi (Auto)

Post ini adalah sebagai review untuk kereta sewa kami yang terbaru.. Perodua Myvi.. Seperti yang semua tau, kereta myvi juga merupakan best seller kat Malaysia untuk 5 tahun berturut2.. memang kira best la.. hehehe sebab kereta ni sesuai untuk pasangan suami isteri baru, keluarga kecil, executive2 muda dan driver2 yang baru nak belajar pandu kereta..

Sejak baru2 ini, Perodua Myvi ni dah berubah wajah.. walaupon pada amnya, bentuknya sama, tapi kereta Myvi baru ni tampak lebih sporty dan menarik..

Luaran Perodua Myvi Sewa
ikhsan dari www.perodua.com.my
Bonet depan Myvi kini tampak lebih garang berbanding model lama. Lampu depan dan lampu belakang kereta juga lebih sporty.

Myv turning radius
Turning radius kereta Myvi ni pon agak kecil berbanding kereta2 lain.. hanya 4.7m sahaja dan sangat sesuai untuk pemandu2 yang baru belajar memandu.

Perodua Myvi Interior
Bahagian interior kereta juga lebih selesa dan luas dengan kemasan bewarna kelabu. Meter kereta juga direka untuk menghasilkan efek 3D yang tampak lebih elegan. Radio built in pula dilengkapi dengan mod CD/MP3/WMA dan FM/AM. Kerusi belakang juga boleh diturunkan sesuai untuk memuatkan barang2 besar ke dalam kereta.


Perodua Myvi accessories
Kereta Myvi ini sesuai untuk disewa oleh :
  • Pasangan baru berkahwin
  • Keluarga kecil
  • Executive muda
  • Pelajar
  • Semua orang :)
Kawasan :

Itu je review untuk post ni.. Kami menyediakan perkhidmatan kereta sewa pandu sendiri Myvi ini kepada semua yang sudi.. :)

Jika berminat, hubungi KLezCar Bukit Raja di 016-9647428 atau 013-9188282



No comments:

Post a Comment